MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, Ożarów Mazowiecki
Powrót do listy

BEZPIECZEŃSTWO W HOTELU MCC MAZURKAS

BEZPIECZEŃSTWO W HOTELU MCC MAZURKAS

Drodzy Goście,

Jesteśmy otwarci i gotowi na Państwa przyjazd. Dbamy o nasze wspólne bezpieczeństwo!

W ślad za rozporządzeniem Rady Ministrów precyzującym funkcjonowanie hoteli od 4 maja 2020 roku, zaktualizowaliśmy wewnętrzne wytyczne i zwiększyliśmy jeszcze bardziej wszelkie środki ostrożności i normy bezpieczeństwa, by móc BEZPIECZNIE pracować i gościć Państwa w naszym hotelu.

OGÓLNE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA HOTELU

  • Na teren hotelu mają wstęp jedynie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy.
  • W hotelu jest przygotowane oddzielne wejście dla pracowników oraz dostawców.
  • Każdy z pracowników  przed rozpoczęciem pracy dokonuje pomiaru temperatury ciała i  wpisuje do odpowiedniego formularza do wglądu Managerów poszczególnych Działów.
  • Monitorowanie  temperatury ciała w 4 godzinnych odstępach czasowych, prowadzenie dziennika pomiarów.
  • Edukujemy pracowników na temat zasad zachowania zdrowia, bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności z ryzykiem związanym z COVID-19.
  • Wszelkie czynności kontrolne oraz zabiegi mycia i dezynfekcji potwierdzane są zapisami w formularzach oraz stale weryfikowane przez managerów naszej firmy.
  • Zachowujemy bezpieczną odległość od siebie (2 m) we wszystkich pomieszczeniach hotelowych i gastronomicznych.
  • Przed rozpoczęciem pracy każdy pracownik myje ręce wodą i mydłem, oraz dezynfekuje zgodnie z instrukcją sanitarną, czynność powtarzana jest wielokrotnie w ciągu dnia.
  • Przy wykonywaniu obowiązków służbowych każdy pracownik wyposażony jest w maseczkę oraz rękawiczki ochronne.
  • Wprowadziliśmy system zmianowy, zespołowy oraz zmniejszyliśmy liczbę pracowników  przebywających w tym samym czasie we wspólnych powierzchniach hotelowych.
  • Wszyscy pracownicy hotelu zostali przeszkoleniu pod względem procedury postępowania w przypadku podejrzenia u osoby/klienta zakażenia koronawirusem.
  • Numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych są ogólnodostępne dla wszystkich osób przebywających w hotelu.
  • Na bieżące dezynfekujemy ogólnodostępne powierzchnie hotelowe: toalety, windy, blat recepcyjny (po każdym gościu), klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputery, urządzenia w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni.
  • Informujemy wszystkich gości oraz potencjalnych klientów hotelu o procedurach bezpieczeństwa zastosowanych w związku z wirusem COVID-19.

BEZPIECZEŃSTWO W RECEPCJI

  • Wszystkich Gości, jak zawsze witamy z uśmiechemJ jedyny dystans, jaki stosujemy do Naszych Klientów, to dystans w zachowaniu bezpiecznej odległości 2 m.
  • Przy wejściu do hotelu znajduje się stanowisko do dezynfekcji rąk dla wszystkich Gości.
  • W recepcji hotelowej, przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden Gość.
  • Recepcjonista obsługuje Gości w maseczce ochronnej i jednorazowych rękawiczkach.
  • W procesie rejestracji Gościa bierze udział tylko jedna osoba z obsługi hotelowej.
  • Czasu obsługi Gościa w recepcji ograniczony jest do minimum.
  • Preferowana forma płatności za usługi to forma bezgotówkowa.
  • Wszyscy Goście poddawani są mierzeniu temperatury bezdotykowym termometrem.
  • Wszystkie powierzchnie recepcyjne są dezynfekowanie po zakończeniu procesu obsługi każdego Gościa, włącznie z dezynfekcją urządzeń do płatności bezgotówkowych.
  • Wszystkie karty hotelowe dezynfekujemy każdorazowo.

BEZPIECZEŃSTWO NA WSPÓLNYCH POWIERZCHNIACH HOTELOWYCH

  • Regularnie i wielokrotnie powtarzana w ciągu doby dezynfekcja wszystkich powierzchni hotelowych, restauracyjnych, kuchennych  i w częściach wspólnych (windy, klamki, drzwi poręcze , blaty, stoły oparcia krzeseł).
  • Wszystkie łazienki hotelowe wyposażone są w środki myjące, środki do dezynfekcji rąk oraz instrukcje prawidłowego mycia rąk.
  • Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane.
  • Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych.
  • W hotelu znajduje się regulamin hotelowy, zawierający wszystkie procedury  bezpieczeństwa związane COVID-19.
  • Personel hotelowy jest przeszkolony i zna wszystkie procedury postępowania w przypadku wystąpienia zakażenia Gości  wirusem COVID-19.

BEZPIECZEŃSTWO W POKOJACH HOTELOWYCH

  • Gości hotelowych meldujemy w niesąsiadujących ze sobą pokoi hotelowych.
  • Personel Housekeeping został szczegółowo przeszkolony w zakresie przestrzegania procedur bezpieczeństwa sanitarnego w hotelu, ze szczególnym uwzględnieniem sprzątania i dezynfekcji pokoi hotelowych.
  • Każdy pokój hotelowy poddawany jest kwarantannie, tzn. jest sprzątany, wietrzony oraz dezynfekowany alkoholowym środkiem odkażającym  24 h po zakończeniu pobytu przez Gościa.
  • Dezynfekcji podlegają wszystkie powierzchnie w pokoju hotelowym, łazienka, blaty, klamki, włączniki i sterowniki urządzeń, dedykowanymi do tego środkami.
  • Pracownicy działu Housekeepingu wyposażeni są w odpowiednie, atestowane środki ochrony osobistej.
  • Przestrzegamy restrykcyjnie procedur sprzątania i wymiany pościeli w pokojach hotelowych: po zdjęciu brudnej pościeli, sprzątnięciu łazienki i dezynfekcji pokoju, pracownik zmienia rękawiczki aby nałożyć nową pościel i przygotować ręczniki.
  • Pościel i ręczniki hotelowe pierzemy w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu. Pranie jest dostarczane do pokoi w reżimie sanitarnym.

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS ŚWIADCZENIA USŁUG: ROOM SERVICE I CATERING ZEWNĘTRZNY

  • Zrezygnowaliśmy całkowicie z bufetów śniadaniowych.
  • Śniadania i inne posiłki realizujemy poprzez usługę Room Service
  • Posiłki dostarcza Gościom do pokoju kelner w masce i rękawiczkach oraz zgodnie z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa sanitarnego.
  • Realizujemy też zamówienia cateringowe, które odbierane są przez zamawiających w wydzielonej do tego powierzchni, wyłączonej dla ruchu hotelowego.
  • Zminimalizowanie kontaktu przy dostawie z rekomendacją płatności on line lub przy użyciu karty kredytowej.
  •  Dowóz przy zastosowaniu środków ostrożności tj. maseczek oraz rękawiczek ochronnych oraz przekazywanie produktów z zastosowaniem bezpiecznej odległości.
  •  Regularne stosowanie środków do dezynfekcji w pojazdach użytkowych przeznaczonych do  przewożenia potraw.
  • Współpracujemy wyłącznie z dostawcami, którzy tak jak my dbają o zachowanie reżimów sanitarnych.
  • Dbamy o standardy dostaw i stale przypominamy naszym dystrybutorom i dostawcom o obowiązujących ich zasadach dotyczących właściwego i bezpiecznego przechowywania produktów.

BEZPIECZEŃSTWO W KUCHNI

  • Wszystkie posiłki przygotowujemy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny określonymi w przepisach prawa przez SANEPID I zasadami HACCP.
  • Na teren kuchni mają wstęp tylko i wyłącznie pracownicy kuchni (kucharze, serwis sprzątający i zmywający).
  • Przed wejściem na obszar kuchenny wszyscy pracownicy zobowiązani są do:
    • pomiaru  temperatury ciała i wpisania pomiaru przez kierownika zmiany do odpowiedniego formularza,
    • umycia dokładnego rąk i zdezynfekowania,
    • noszenia masek ochronnych zakrywających usta i nos,
    • noszenia rękawiczek jednorazowych,
    • zachowania bezpiecznej odległości między pracownikami minimum 2 metry,
    • zachowania sterylnego produkowania jedzenia zgodnie z zasadami HACCP,zachowania czystości stanowiska pracy,
    • mycia sprzętu kuchennego odpowiednimi środkami ochronnymi dezynfekcyjnymi.
  • Wszystkie dostawy do kuchni przez firmy zewnętrzne odbywają się tylko i wyłącznie w wyznaczonym miejscu i z zachowaniem wszelkich zasad BHP, HACCP.
  • Dostawcy produktów spożywczych wpuszczani są na teren hotelu pod warunkiem odpowiedniego zabezpieczenia ust, nosa i rąk i zgodnie z procedurami związanymi z systemem HACCP.

Powrót do listy

Newsletter

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel Sp. z o.o. zarejestrowana w Ożarowie Mazowieckim 05-850 przy ul. Poznańska 177 jako Administrator Danych Osobowych informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zarejestrowaniem i obsługą hotelarsko-konferencyjno-bankietową oraz marketingiem usług własnych drogą elektroniczną (jeśli wyraził/a Pan/Pani na to zgode). Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione jedynie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich ew. poprawienia. Jeśli nie wyraża Pan/Pani zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych w powyższych celach lub chciałby Pan/Pani aby Pana/Pani dane zostały usunięte, prosimy o przesłanie informacji o sprzeciwie na adres: marketing@mazurkashotel.pl.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij